Η εταιρεία μας MVM προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακής προβολής (Digital Marketing) με πλάνα τα οποία συνδυάζουν πολλαπλά προωθητικά μέσα.
Ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης επιλέγονται τα κατάλληλα εργαλεία και σχεδιάζεται το πλάνο που εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο τους στόχους της επιχείρησης.
Οι digital marketers της MVM εφαρμόζουν μία ενιαία και ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, βάση ενός σχεδίου που συμπεριλαμβάνει τα ακόλουθα:
Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων (Search Engine Optimization – SEO)
Καμπάνιες Google Adwords
Καμπάνιες στο Facebook
Διαχείριση λογαριασμών Social Media
E-mail marketing
Υλοποίηση on-line διαγωνισμών και στοχευμένων προωθητικών ενεργειών
Τοποθέτηση διαφημιστικών banner (Banner advertizing)
Παραγωγή ψηφιακού διαφημιστικού υλικού
Πώς μπορεί το ψηφιακό marketing να βοηθήσει μία επιχείρηση;
Στοχεύοντας στην εμφάνιση της ιστοσελίδας της επιχείρησης στις πρώτες σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (Υπηρεσία Βελτιστοποίησης ιστοσελίδων SEO)
Διασφαλίζοντας και προκαλώντας επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα (Καμπάνιες Google Adwords – banner advertizing)
Αυξάνοντας το κοινό της επιχείρησης στα Social Media (Καμπάνιες Facebook και Διαχείριση Social Media)
Επικοινωνώντας απευθείας με τους δυνητικούς πελάτες (E-mail marketing)
Προωθώντας συγκεκριμένες υπηρεσίες (Διαγωνισμοί, στοχευμένες προωθήσεις)
Αναδεικνύοντας την εικόνα της επιχείρησης (Διαφημιστικά σποτ)
Η Εμπειρία μας στο ψηφιακό marketing
Η εταιρεία MVM υλοποιεί πλάνα προώθησης τα οποία ξεκινούν από τη Βασική Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων (SEO) έως και σύνθετα ετήσια προωθητικά πλάνα, με δεκάδες πελάτες της να απολαμβάνουν πρώτες θέσεις στις οργανικές θέσεις κατάταξης των μηχανών αναζήτησης.
Τα πλεονεκτήματά μας
Ισχυρή τεχνογνωσία των διαδικτυακών τεχνολογιών και του τρόπου λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης.
Εμπειρία στο διαδικτυακό μάρκετινγκ
Χρήση εξειδικευμένων εργαλείων και ειδικού λογισμικού για την υλοποίηση των προωθητικών ενεργειών
Εφαρμογή μόνο εγκεκριμένων μεθόδων προώθησης (white hat SEO)
Έμπειρα στελέχη που μπορούν να στηρίζουν και παρακολουθούν τις προωθητικές ενέργειες που υλοποιούνται.
Τρόπος συνεργασίας
Αξιολόγηση υφιστάμενης κατάστασης επιχείρησης (ιστοσελίδας ή ηλεκτρονικού καταστήματος) και δυνατοτήτων βελτιστοποίησης SEO.
Στόχευση προωθητικών ενεργειών
Σχεδιασμός πλάνου (ενεργειών), μηνιαίου κόστους και διάρκειας.