Αποτελεί ουσιαστικά το ψηφιακό γραφείο της επιχείρησης. Μία ιστοσελίδα που ανανεώνεται με content (περιεχόμενο) διαρκώς, εκπέμπει το όραμα και τις αξίες της επιχείρησης και παραπέμπει με την δομή της στον φυσικό της χώρο, τότε συμβάλλει θετικά στην ευρύτερη ψηφιακή στρατηγική. Απαραίτητη θεωρείται η σύνδεση της ιστοσελίδας με τα κοινωνικά δίκτυα.
Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει γνωστά, γιατί συνεισφέρουν στην άμεση επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους πελάτες. Αποτελούν όμως για αρκετές επιχειρήσεις και ένα αναξιοποίητο εργαλείο στρατηγικής για την τμηματοποίηση (segmentation) και την στόχευση (targeting) της αγοράς, και εν συνεχεία για την τοποθέτηση (positioning) ενός προϊόντος ή υπηρεσίας.
Η βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης είναι σίγουρα από τους θεμέλιους λίθους του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Επιτρέπει σε μια ιστοσελίδα να βρίσκεται εκεί ακριβώς που ψάχνει ο δυνητικός πελάτης το αντικείμενο της ιστοσελίδας μας, είτε αυτό είναι προϊόν, είτε υπηρεσία, είτε οτιδήποτε άλλο.
Η πιο παλιά και αναγνωρίσιμη μορφή διαφήμισης στο διαδίκτυο είναι αυτή με τη χρήση εικόνας, τα λεγόμενα banners, τα οποία σίγουρα θα έχετε συναντήσει ενώ σερφάρετε σε διάφορες ιστοσελίδες που σας ενδιαφέρουν.
Μια παρεξηγημένη πρακτική (κυρίως λόγω της αρχικής χρήσης των blogs) που όμως αποδεικνύεται από τις πιο δυνατές είναι η διατήρηση του εταιρικού σας blog.
Άλλη μια συνήθης τακτική είναι το email marketing. Βασική προϋπόθεση για την σωστή εφαρμογή του είναι να έχει δώσει ο πελάτης τη συγκατάθεση του να λαμβάνει τα email της επιχείρησής σας και να του δίνεται η δυνατότητα να σταματήσει να τα δέχεται όποτε εκείνος επιθυμεί.
Για κάποιους μπορεί να θεωρηθεί “ακριβή” τακτική και ίσως να έχουν δίκιο, όμως εάν θέλετε να πετύχετε μια γρήγορη και μεγάλης έκτασης προβολή για την επιχείρησή σας, τότε όσον αφορά το χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ, η συγγραφή ενός Δελτίου Τύπου το οποίο θα διανεμηθεί κατάλληλα και από την κατάλληλη εταιρεία διανομής είναι απαραίτητη
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα σύνολο από εργαλεία, ενέργειες και στρατηγικές που ως σκοπό έχουν, αν γίνουν σωστά και στοχευμένα, να εμφανίζουν την επιχείρηση σας σε αγνώστους και σε ανθρώπους που δεν είναι απαραίτητα πελάτες σας ως τώρα αλλά και σε εκείνους που ήδη ξέρουν ποιοι είστε και αναγνωρίζουν την επιχείρησή σας ή το προϊόν σας.