Μια παρεξηγημένη πρακτική (κυρίως λόγω της αρχικής χρήσης των blogs) που όμως αποδεικνύεται από τις πιο δυνατές είναι η διατήρηση του εταιρικού σας μπλογκ. Αν θυμάστε πριν από μερικά χρόνια που υπήρχε μια τάση ο καθένας να γράφει ό,τι θέλει για οποιοδήποτε θέμα αυθαίρετα και πολλές φορές ανυπόγραφα σε κάποιο ιστότοπο που είχε δημιουργήσει, ξεχάστε το. Δεν μιλάμε για τέτοιου είδους blogging φυσικά.
Στο ψηφιακό μάρκετινγκ όταν λέμε blog, εννοούμε μια γωνιά στην ιστοσελίδα σας, μια σελίδα, η οποία θα φιλοξενεί όλα όσα έχετε τη διάθεση να μοιραστείτε με το κοινό σας. Νέα του χώρου στον οποίο δραστηριοποιείστε, νέα προϊόντα ή προσφορές, συμβουλές ή οδηγίες χρήσης τους ή οτιδήποτε άλλο μπορείτε να φανταστείτε αρκεί να είναι σχετικό με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Σε αντίθετη περίπτωση αν απλά γράφετε άρθρα για να γεμίζετε περιεχόμενο χωρίς σχετικότητα, να είστε σίγουροι πως δεν πρόκειται να κάνετε χαρούμενους ούτε τους επισκέπτες σας αλλά ούτε και τις μηχανές αναζήτησης.
Το blog μιας εταιρείας είναι ένας ζωντανός οργανισμός ο οποίος καθημερινά αποκτά και κάτι καινούργιο δείχνοντας στους πελάτες σας αν μη τι άλλο ότι ασχολείστε ενεργά με το αντικείμενο και με τις δραστηριότητες σας. Επωφεληθείτε από αυτό για να ενημερώνετε και γιατί όχι να εκπαιδεύετε το κοινό σας και να το κρατάτε ενήμερο δείχνοντας ότι αυτό που κάνετε το κάνετε με αγάπη για το αντικείμενο και μεράκι.
Επιστροφή