Ως γνωστόν, οι δημόσιες σχέσεις έχουν διττό στόχο. Την διατήρηση και βελτίωση της εταιρικής φήμης, και την διαχείριση κρίσεων. Ο διάλογος, η ειλικρίνεια, η διαφάνεια και η συλλογικότητα, είναι αξίες που πρεσβεύονται από την χρήση των κοινωνικών δικτύων και αν μία επιχείρηση καταφέρει να τις υιοθετήσει στην ψηφιακή της επικοινωνία είναι μία μεγάλη επιτυχία.
Για κάποιους μπορεί να θεωρηθεί “ακριβή” τακτική και ίσως να έχουν δίκιο, όμως εάν θέλετε να πετύχετε μια γρήγορη και μεγάλης έκτασης προβολή για την επιχείρησή σας, τότε όσον αφορά το χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ, η συγγραφή ενός Δελτίου Τύπου το οποίο θα διανεμηθεί κατάλληλα και από την κατάλληλη εταιρεία διανομής είναι απαραίτητη. Δείξτε ποιοι είστε στους κατάλληλους ανθρώπους οι οποίοι έχουν το δικό τους κοινό και αυτοί θα φροντίσουν να φτάσετε σε όσο το δυνατόν περισσότερα μάτια, στα οποία χωρίς το PR θα αργούσατε πολύ να φτάσετε και σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί και να μην φτάνατε ποτέ.
Αν έχετε σκαλώσει σε κάποια από τις παραπάνω ενέργειες που αφορούν το ψηφιακό μάρκετινγκ της επιχείρησής σας ή αν σκέφτεστε να μπείτε τώρα στη διαδικασία προώθησής των υπηρεσιών και των προϊόντων σας, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας και να κανονίσουμε μια συνάντηση για να πιούμε έναν καφέ και να συζητήσουμε για οτιδήποτε σας ενδιαφέρει.
Εσείς θα βάλετε την διάθεση και εμείς θα βάλουμε τον καφέ και τις λύσεις! Το ψηφιακό marketing χρησιμοποιεί πολλαπλά εργαλεία και τεχνικές για την προώθηση στο Internet.
Επιστροφή