Κοινωνικά Δίκτυα Social Media

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει γνωστά, γιατί συνεισφέρουν στην άμεση επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους πελάτες. Αποτελούν όμως για αρκετές επιχειρήσεις και ένα αναξιοποίητο εργαλείο στρατηγικής για την τμηματοποίηση (segmentation) και την στόχευση (targeting) της αγοράς, και εν συνεχεία για την τοποθέτηση (positioning) ενός προϊόντος ή υπηρεσίας.

Οι χρήστες περνούν πλέον το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου που βρίσκονται On Line στα social media και κακά τα ψέματα τις περισσότερες φορές που δεν βρίσκονται σε αυτά είναι είτε επειδή επισκέφθηκαν έναν σύνδεσμο τον οποίο βρήκαν στον τοίχο τους, είτε επειδή αναζήτησαν αυτό που θέλουν, στο Facebook για παράδειγμα, και δεν μπόρεσαν να το βρουν οπότε στράφηκαν στο Google (ειδικά αν η αναζήτηση τους είχε να κάνει με την τοπική αγορά).

Επίσης μέσω των social media μαθαίνουν και ενημερώνονται για νέες επιχειρήσεις, προϊόντα ή υπηρεσίες από τη δραστηριότητα των φίλων τους (Lines, shares, posts κτλ.). Με λίγα λόγια όσο πιο δημοφιλής είναι μια επιχείρηση στα social media τόσο πιο πιθανό είναι να φτάσει στα μάτια κάποιου χρήστη.

Από την άλλη οι μηχανές αναζήτησης συμπεριφέρονται με αντίστοιχο τρόπο στην αξιολόγηση μιας ιστοσελίδας, καθώς εκλαμβάνουν άκρως θετικό σαν φαινόμενο την σωστή και δημοφιλή παρουσία στα Social media, ανταμείβοντας την ανάλογα και με υψηλότερες θέσεις στα οργανικά αποτελέσματα σχετικών αναζητήσεων.

Επιστροφή