Άλλη μια συνήθης τακτική είναι το email marketing. Βασική προϋπόθεση για την σωστή εφαρμογή του είναι να έχει δώσει ο πελάτης τη συγκατάθεση του να λαμβάνει τα email της επιχείρησής σας και να του δίνεται η δυνατότητα να σταματήσει να τα δέχεται όποτε εκείνος επιθυμεί.
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα αυτής της πρακτικής είναι ότι ο πελάτης έχει ήδη εκδηλώσει το ενδιαφέρον του για την εταιρεία ή τα προϊόντα της και έχει συμπληρώσει ο ίδιος τη φόρμα η οποία επιτρέπει στην εταιρεία να έχει στη διάθεσή της τα στοιχεία του και να τον ενημερώνει για οποιαδήποτε νέα ή προωθητική ενέργεια.
Έτσι ο χρήστης λαμβάνει ενημερώσεις για πράγματα που πραγματικά τον ενδιαφέρουν και οι εταιρείες καταναλώνουν πόρους προωθώντας απόλυτα στοχευμένα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που επιθυμούν σε ανθρώπους τους οποίους ξέρουν εκ των προτέρων ότι ενδιαφέρονται. Μια συνηθισμένη τακτική που ακολουθείται μέσω του email marketing είναι να προσφέρουν ειδικές προσφορές ή εκπτώσεις στους χρήστες αυτούς ή να ενημερώνονται πρώτοι για όλα τα νέα της εκάστοτε επιχείρησης.
Η συχνότητα και το ύφος της γραφής είναι καθοριστικά για μία e-mail καμπάνια. Εποχιακές περίοδοι, γιορτές και παγκόσμια γεγονότα αποτελούν πάντα μία καλή ευκαιρία για μία τέτοια καμπάνια. Το e-mail επίσης, είναι και ένα «όχημα για τιμολογιακές πολιτικές.
Επιστροφή