Ψηφιακή Διαφήμιση με Εικόνα ή Βίντεο Digital & Video Adv

Τίποτα στα κοινωνικά μέσα δεν τραβάει την προσοχή τόσο όσο ένα βίντεο με καλό περιεχόμενο (video on demand). Όποια πλατφόρμα κι αν χρησιμοποιείτε (YouTube, Facebook, Instagram, Twitter ή Snapchat), η αποτελεσματικότητα τους μπορεί να είναι αρκετά υψηλή, σε συνδυασμό με πιο παραδοσιακούς και καθιερωμένους τρόπους του διαδικτυακού μάρκετινγκ, όπως το SEO.

Η πιο παλιά και αναγνωρίσιμη μορφή διαφήμισης στο διαδίκτυο είναι αυτή με τη χρήση εικόνας, τα λεγόμενα banners, τα οποία σίγουρα θα έχετε συναντήσει ενώ σερφάρετε σε διάφορες ιστοσελίδες που σας ενδιαφέρουν.

Ο κύριος στόχος είναι η προσέλκυση χρηστών/πελατών στην ιστοσελίδα της εταιρείας και φυσικά η άμεση ή έμμεση συσχέτιση του προϊόντος ή της υπηρεσίας που διαφημίζεται με κάποια άλλη δραστηριότητα (για παράδειγμα ένα διαφημιστικό banner για μια συγκεκριμένη μάρκα ποδοσφαιρικών παπουτσιών σε μια αθλητική ιστοσελίδα).

H εταιρεία μας σας προσφέρει την πολύτιμη εμπειρία της, με στόχο την ευρύτερη δημοσιοποίηση του μηνύματος σας καθώς και τη μεγιστοποίηση της προσέγγισης νέων πελατών, μέσω της εικόνας και του ήχου. Αυτό επιτυγχάνεται με την παραγωγή ψηφιακού φιλμ και με την επικοινωνία του στην διαδικτυακή σελίδα της MVM Digital Marketing στο Facebook και στα υπόλοιπα social media, σε συνεργασία με την δική σας.

1.Τα βίντεο είναι πιο αποκαλυπτικά και ενημερωτικά

Τα βίντεο έχουν μεγαλύτερη επιρροή στους καταναλωτές καθώς προσελκύουν την προσοχή τους στο προϊόν ή την υπηρεσία που παρέχεται. Βλέποντας σας σε ένα βίντεο θα σχηματίσουν μια εντύπωση και θα αποφασίσουν εάν θα συνεργαστούν μαζί σας και θα συνεχίσουν με την διαδικασία της αγοράς. Ακόμα τα βίντεο σας επιτρέπουν να παρουσιάσετε τις υπηρεσίες και τις ικανότητες σας με ένα πιο προσωπικό τρόπο αναδεικνύοντας τις έτσι καλύτερα.

2. Είναι πιο πιθανό να τα μοιραστούν

Τα βίντεο είναι συνήθως πιο διασκεδαστικά και προσελκύουν την προσοχή στα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Εάν το βίντεο σας προκαλέσει θετικές αντιδράσεις σε αυτούς που το παρακολούθησαν, το πιο πιθανό είναι ότι θα το μοιραστούν στα κοινωνικά δίκτυα. Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι το παρακολουθούν, πολλοί από αυτούς εξελίσσονται σε πελάτες, καθιστώντας έτσι τα βίντεο ένα πολύ ισχυρό εργαλείο για την στρατηγική σας.

3. Είναι πολύ εύκολο να τα παρακολουθήσετε

Αυτό κυρίως ισχύει για τα εκπαιδευτικά βίντεο. Ένα εκπαιδευτικό βίντεο δείχνει την χρήση ενός προϊόντος βήμα βήμα, και οι εικόνες βοηθάνε τους ανθρώπους να μάθουν κάτι καλύτερα από το να μιλήσουν ή να τους διδάξουν για αυτό. Επιπρόσθετα, είναι ζωτικής σημασίας να είναι όσο πιο απλό γίνεται καθώς οι περισσότεροι άνθρωποι που παρακολουθούν το βίντεο σας δεν ξέρουν τίποτα για αυτό.

4. Είναι ένας ανεκτίμητος τρόπος για να κάνετε ερωτήσεις

Οι ενότητες με τις ερωτήσεις και απαντήσεις είναι πραγματικά ανεκτίμητες. Μέσω αυτών των ενοτήτων, δημιουργείτε εμπιστοσύνη μεταξύ εσάς και των πελατών και φαίνεστε πιο προσιτοί. Βοηθάει αν ειδοποιήσετε τους πελάτες σας εκ των προτέρων ώστε να έχουν χρόνο για να σκεφτούν ερωτήσεις και για εσάς να προετοιμαστείτε για τις απαντήσεις. Μπορείτε ακόμα να δημοσιεύσετε απαντήσεις μέσω βίντεο ξεχωριστά για κάθε ερώτηση ενός πελάτη. Με οποιονδήποτε τρόπο, τα βίντεο προσφέρουν μια αμεσότητα που δεν διαθέτουν τα άλλα μέσα του μάρκετινγκ, καθώς δημιουργούν οικειότητα μέσω της αλληλεπίδρασης(interaction).

5. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν ως τρόπος διδασκαλίας

Παραδοσιακά, ο τρόπος για να δείξετε πως γίνετε κάτι ήταν μέσω του διαλόγου. Ωστόσο, πολλά προϊόντα, όπως οι ηλεκτρονικές συσκευές, δεν μπορούν να περιγραφούν κατανοητά μόνο μέσω κειμένου. Η εικόνα λειτουργεί πολύ αποτελεσματικά ως ένας τρόπος επίδειξης, διότι προσφέρει το στοιχείο που λείπει: την κίνηση. Μέσω ενός βίντεο οι θεατές μπορούν να κάνουν ότι κάνετε, μιμούμενοι τις κινήσεις σας. Επίσης, εάν το διαφημιστικό σας βίντεο περιέχει ένα σλόγκαν, είναι πολύ πιο εύκολο για τους ανθρώπους να το μάθουν απέξω εάν σας ακούσουν να το λέτε σε ένα βίντεο αντί να το δουν απλά τυπωμένο.

6. Η νέα τέχνη της αφήγησης μιας ιστορίας

Με την αυξανόμενη δημοτικότητά τους, οι «ιστορίες» στα κοινωνικά μέσα δεν γίνεται να αγνοηθούν. Αποτελούν ένα διασκεδαστικό τρόπο για να παρουσιάσετε περιεχόμενο με τη μορφή βίντεο. Οι ιστορίες καταγράφουν τις καλύτερες στιγμές από μια ημέρα και οι περισσότερες εξαφανίζονται μετά από μια καθορισμένη χρονική περίοδο. Η προσωρινή φύση τους δημιουργεί μια αίσθηση απώλειας και κατωτερότητας στους χρήστες που δεν τις παρακολουθούν πριν εξαφανιστούν.

Επιστροφή