Ψηφιακή Προώθηση Digital Marketing

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένα σύνολο από εργαλεία, ενέργειες και στρατηγικές που ως σκοπό έχουν, αν γίνουν σωστά και στοχευμένα, να εμφανίζουν την επιχείρηση σας σε αγνώστους και σε ανθρώπους που δεν είναι απαραίτητα πελάτες σας ως τώρα αλλά και σε εκείνους που ήδη ξέρουν ποιοι είστε και αναγνωρίζουν την επιχείρησή σας ή το προϊόν σας.

Η βασική διαφορά με τους παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης και προώθησης είναι ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν βασίζεται στη διακοπή (π.χ. της τηλεοπτικής εκπομπής ή της ανάγνωσης του περιοδικού) ή στην απόσπαση της προσοχής (π.χ. του οδηγού από τις πινακίδες ή του θεατή ενός αθλητικού αγώνα από τους χορηγούς στις φανέλες των παικτών) αλλά βασίζεται στην συμπεριφορά, τα ενδιαφέροντα και την αποδοχή του χρήστη/πελάτη.

Κάποιος αναζητά μέσα στον όγκο πληροφοριών του διαδικτύου για την υπηρεσία ή το προϊόν σας και εσείς είστε εκεί ώστε να σας δει.

Ένα άλλο σημείο που διαφέρει το ψηφιακό μάρκετινγκ από τις παραδοσιακές τεχνικές είναι ότι η προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών πραγματοποιείται μέσω ενός (σπάνια) ή περισσοτέρων (καλύτερα) διαδικτυακών καναλιών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, λόγω της φύσεως των καναλιών αυτών, η ανάλυση των προωθητικών ενεργειών και των διαφημιστικών καμπανιών να γίνεται ουσιαστικά σε πραγματικό χρόνο, δίνοντας στο διαχειριστή τους τη δυνατότητα να μετρά την αποτελεσματικότητα τους και την απήχηση που είχαν στους χρήστες. Οι ψηφιακοί μαρκετίστες πλέον μπορούν να βλέπουν και να ξέρουν τι ψάχνουν οι πελάτες, που και πότε το ψάχνουν, πως έφτασαν στη σελίδα τους, πόσο χρόνο έμειναν σε αυτήν και τι ήταν αυτό που τράβηξε το ενδιαφέρον τους ή τι τους έδιωξε από αυτήν.

Είναι γεγονός πως οι καταναλωτές έχουν ανάγκη από εταιρείες που μπορούν να τις εμπιστευτούν, που τις γνωρίζουν και που μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί τους και να λάβουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται προκειμένου να ικανοποιήσουν τα γούστα και τις ανάγκες τους. Εδώ είναι το σημείο που το ψηφιακό μάρκετινγκ υπερτερεί αισθητά σε σχέση με άλλες μορφές μάρκετινγκ καθώς οι σχέσεις με τους πελάτες χτίζονται ταυτόχρονα σε όλα τα κανάλια προβολής τα οποία χρησιμοποιεί η εταιρεία ώστε να επικοινωνεί με αυτούς και φροντίζει ώστε να είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους με τέτοιο τρόπο ώστε να συμπληρώνει αρμονικά τη συνολική ταυτότητα της επιχείρησης τόσο στο διαδίκτυο όσο και έξω από αυτό, στον πραγματικό κόσμο με τις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ. Πριν όμως ξεκινήσει να εφαρμόζεται το ψηφιακό μάρκετινγκ στην εταιρεία ή επιχείρησή σας το πρώτο και σημαντικότερο βήμα είναι να εντοπίσετε ποιο ακριβώς είναι το κομμάτι της αγοράς που σκοπεύετε να δραστηριοποιηθείτε, πως δρα ο ανταγωνισμός και φυσικά ποια είναι τα χαρακτηριστικά που σχηματίζουν το προφίλ των υπάρχοντών και των δυνητικών πελατών σας. Στοιχεία όπως το μορφωτικό επίπεδο, το φύλο, η ηλικία, ο τόπος καταγωγής ή διαμονής τους, τα ενδιαφέροντα ή το κοινωνικό στάτους είναι αυτά που θα επηρεάσουν σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό και το τελικό πλάνο σας.

Επιστροφή